یکشنبه ۰۵ شهریور ۰۲

آرشیو تیر ماه 1399

طراحي لوگو و آرم اختصاصي

طراحي برند چيست؟

۴۹ بازديد

طراحي برند

شش مرحله براي ايجاد زيبايي شناسي طراحي براي برند شما

براي شروع كار كمپاني ها ، يا حتي فقط يك تجديد ساختار ، ايجاد يك برند مي تواند يك روند خلاقانه باشد اما استرس زاست. نام تجاري شما اولين نقطه لمسي است كه با مصرف كنندگان محصول يا خدمات شما ايجاد مي كند ، و قرار دادن بهترين نمايه شما مهم است.

هنگامي كه ايده خوبي از آنچه دوست داريد برند تجاري شما برساند ، داريد ، قدم بعدي اين است كه اين ايده ها را به ظاهر و صدا ترجمه كنيد. در حالي كه در ابتدا مي تواند ترسناك به نظر برسد ، ايجاد زيبايي شناسي طراحي براي برند شما مي تواند به 6 مرحله آسان تقسيم شود:

زيبايي شناسي طراحي برند

  1. به تابلوي نقاشي برويد

اولين ايده شما ممكن است بهترين نباشد ، اما اعتبار آن را كم نمي كند. هنگام شروع روند برندسازي يا rebranding ، فاز ايده پردازي يك ضرورت است. در گذشته ، شما ممكن است يك Vision Board (تابلوي چشم انداز ، مجموعه اي از تصاوير و خواسته هاي شخص است ، كه به عنوان منبع الهام بخش و انگيزه طراحي  استفاده مي شود) ايجاد كرده باشيد. با اين حال ، سايت هايي مانند پينترست مي تواند ايده هاي مدرني به شما بدهد.

در مورد كسب و كار خود و آنچه مي خواهيد مشتري ها هنگام دانستن درباره شما فكر و احساس كنند ، فكر كنيد. سپس افكار و احساسات را به نشانه هاي بصري كه با شما و شخصيت برند شما هم خوان است ، ترجمه كنيد.

چيزهايي را كه براي تجارت شما مهم است جستجو كنيد. اين مي تواند شامل موارد زير باشد:

مشاغل ديگر

چهره هاي تأثيرگذار يا برند هايي كه به آنها اهميت مي دهيد

حالت ها يا احساساتي كه مي خواهيد با مارك خود ظاهر كنيد

سپس بيشتر تجزيهو تحليل كنيد. فونت ها را جستجو كنيد و به دنبال نمونه هايي از نحوه استفاده از اين فونت ها باشيد.

منبع:

https://rivaliran.ir/brand-design/